Neler yaptık?

E-Ticaret Danışmanlığı

Firmaların veya işletmelerin çevrimiçi satış potansiyelini arttırmak amacıyla almış oldukları hizmetlerden birisi e ticaret danışmanlığı hizmetleridir. İşletme sahiplerine bu kapsamda teknik altyapı geliştirme başta olmak üzere müşteri ilişkileri yönetimi, dijital pazarlama süreci, online mağaza açma, gibi konularda stratejik destek sağlamaktayız.

Amacımız bir firmanın dijital dönüşüm sürecini hızlandırmak sonrasında online satışlarını artırmak olarak öne çıkar. Bu kapsamda sizlere stratejik planlama başlığı altında hizmetler sunuyoruz. Pazar araştırması dahilinde firmanızın bulunduğu sektörü analiz ediyor ve hedef kitleyle beraber rakiplerinizin belirlemesini yapmaktayız.

Sonrasında ise hedef belirleme adımına geçiyoruz. Bu adımda kısa ya da uzun vadeli işletmenizin e-ticaret hedeflerini belirlemekteyiz. Bütçe planlaması süreci dahilinde ise operasyonel ve lojistik giderlerin belirlenmesini sağlamaktayız.

E-ticaret platform seçimi ve kurulum aşamasında da gene işletme sahiplerine yardımcı olarak en iyiyi seçmelerini sağlıyoruz. Shopify, Magento, WooCommerce vb. platformların yapılandırmasını sağlayarak sizlere teknik hizmet sunmayı başarmaktayız.

E-Ticaret Nedir?

En basit ifadeyle e-ticaret firmaların online pazaryerlerinde satışlarını yönetme ve arttırma hedeflerine ulaşmasını ifade eden kavramdır. Bir işletme sahibiyseniz ve satışlarınızı geniş kitlelere ulaştırmak istiyorsanız e-ticaret bu noktada sizlere yardımcı olur.

Böylelikle hedef kitle potansiyelinizi geliştirebileceğiniz gibi hedef kitlenize daha iyi standartlarda hizmetlerinizi ulaştırabilirsiniz. Aynı zamanda normal ticaret pazarlamalarına göre e-ticaretin birçok avantajı bulunuyor. Her şeyden önce maliyetsiz bir yöntem olması günümüzün en önemli ticari araçları arasında yer almasında doğrudan etkili rol oynuyor.

Maliyetlerinizi azaltabilir ve iş süreçlerini en iyi şekilde optimize edebilirsiniz. Bunun yanında küresel pazarlara erişim sağlayarak uluslararası arenada şirketinizin varlığını duyurabilirsiniz.

E-ticaret zamandan ve mekândan bağımsız olarak gerçekleşen ticaret modelidir. Mağazanız bu kapsamda 7 gün 24 saat açık olur. Bu durum da dünyanın her yerinden siparişler alabilmenize olanaklar sağlar.

Normal mağazalara nazaran e-ticaret mağazalarının giderleri çok düşüktür. Fiziksel mağazalar için kira, elektrik, personel maliyeti gibi faktörler gerekirken, e-ticarette böyle bir durum yoktur. Bu durumda maliyetleri azaltır.

e-ticaret-nedir
e-ticaret-danismani-ile-calismanin-avantajlari

E-Ticaret Danışmanı ile Çalışmanın Avantajları

Her şeyden önce e ticaret danışmanlık ajansı ile çalışmanın avantajlarının başında profesyonel hizmet olanağı geliyor. Profesyonel koşullarda hizmetler almak ve stok takibini en iyi koşullarda yapmak işletmeniz açısından önemlidir.

Durum analizi dahilinde mevcut durum ve ihtiyaçların değerlendirilmesi sağlanır. Ajansımız sizlere aynı zamanda planlama, uygulama ve takip- geliştirme alanlarında hizmetler sunar.

Planlama süreci kapsamında mevcut hedeflerinize ulaşabilmeniz için sizler için yeni stratejiler oluşturuyoruz. Böylelikle etkili bir yol haritası çizerek hedeflerinize ulaşmanızı sağlıyoruz.

Uygulama sürecinde ise teknik, pazarlama satış süreçlerinin optimize edilmesinde rol oynuyoruz. Takip geliştirme aşaması sonuçların izlenmesi başta olmak üzere stratejilerin süreklilik dahilinde güncellenmesini içeren bir hizmettir.

Profesyonel destek hizmetleri sunarak hatalarınızı en aza indirmenizi sağlıyoruz. Bunun yanında rekabet avantajı dahilinde doğru stratejiler dahilinde rakiplerinizin önüne geçmenizi sağlamaktayız. Bütçe tasarrufu yapma konusunda da ajansımızdan hizmet almanız sizlere avantajlar sağlar. Böylelikle bütçenizi doğru bir şekilde yönetmeyi öğrenecek ve gereksiz olan harcamalarınızı azaltmanızı sağlayacağız.

E-Ticaret Danışmanlık Ücretleri Nedir?

Söz konusu e ticaret danışmanlık ücretleri olduğunda ajansımız sizlere en uygun fiyattan hizmetler sunuyor. Fiyatların oluşumunda rol oynayan birçok unsur bulunur. Alınacak olan hizmetin türü ve süresi doğrudan fiyatlar üzerinde etkili oluyor. Uzun vadeli bir danışmanlık hizmeti alacaksanız fiyatlar yüksek olurken kısa vadeli hizmetler de ise daha uygun fiyatlara hizmetler sunulur.

E-Ticaret Danışmanlık Şirketi Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Günümüzde e ticaret danışmanlık şirketleri seçerken işletme sahiplerinin mutlaka dikkat etmesi gereken faktörler bulunuyor.

Bu faktörler aşağıdaki gibi sıralanabilir;

● Hizmet alacağınız şirketin deneyim durumu,
● Alınacak hizmetin detayları,
● Şirketin iletişim numaraları,
● Daha önce hizmet almış olan kişilerin yorumları ve değerlendirmeleri,
● Örnek proje çalışmaları,
● Fiyatlar,

Vb. faktörlere dikkat etmek önemlidir. Bu faktörlere dikkat ederek hizmetler aldığınız da sorunsuz bir hizmetten yararlanabileceksiniz E-Ticaret alanında faaliyet gösteren şirketimiz sizlere en iyi hizmetleri sunmayı amaçlıyor. Bizleri tercih ederek siz de en kaliteli hizmetlerden yararlanabilecek ve satış performansınızı iyileştirerek yüksek satış hedeflerinize ulaşabileceksiniz.

E-Ticaret Danışmanı Görevleri Nelerdir?

E-ticaret danışmanlarının birçok görevi bulunur. Rakip analizi başta olmak üzere rakip şirketlerin stratejilerini araştırma vb. görevleri mevcuttur. Satış performansını inceleme ve dönüşüm oranlarını inceleyerek raporlar oluşturma bu kapsamda görevler arasında sayılabilir. Aynı zamanda SEO analizi yapma da görevlerdendir.

SEO analizi yapmak işletme sahipleri açısından çok önemlidir. Google arama motorunda ön sayfalarda oldukça işletmenizin satış performansı artacaktır. Bu sebepten ötürü teknik altyapıyı geliştirme ve trafik akışını hızlandırma gibi konularda danışmanların görevleri bulunur.

Danışmanlar işletmelerin hedef kitlelerine daha iyi nasıl hitap edebileceklerini belirleme konusunda da yardımcı olur. Bu sayede hedef kitlelerinize daha iyi hitap ederek satış performansını maksimum düzeylere yükseltme avantajınız olacaktır.

E-Ticaret Başarısının Ölçümü ve Yatırım Getirisi (roı)

İşletmelerin performansını değerlendirmek açısında e-ticaret başarısının ölçümü ve yatırım gerisi oldukça önemli bir süreç olarak karşımıza çıkıyor. Bu kapsamda yatırım etkinliklerinin analiz edilmesi kritik bir aşamadır. Böylelikle hedef kitle davranışları başta olmak üzere, pazarlama etkinliklerinin analiz edilerek yeni stratejilerin optimize edilmesi sağlanır.

Ölçüm kriterleri aşağıdaki unsurla bağlıdır;

● Satış performansı
● Gelir performansları
● Müşteri ilişkileri
● Trafik davranışı
● Kullanıcı davranışları
● Stok performansı
● Lojistik performansı
● Pazarlama performansları

Vb. unsurlara bağlı olarak gerçekleşir. ROI faktörü ise yatırımlarınızın ne kadar karlı kazançlı olduğunu ölçmek amacıyla kullanılır. Finansal bir metrik olarak bilinir. Bütün yapılan harcamaların işletmelere sağladığı kazancı analiz etmek amacıyla kullanılır.

E-Ticaret Danışmanı Kimler İçin Uygundur?

Küçük, orta ve büyük ölçekli bir şirket sahibiyseniz e-ticaret danışmanlarından hizmet almak oldukça önemlidir. Özellikle bu kapsamda hizmet alacağınız kurumun profesyonel olması da çok önemli detaylar arasında bulunur. Dolayısıyla e ticaret danışmanlığı samsun hizmetlerimizden yararlanarak siz de işletmenizin satış oranlarını artırabilir ve profesyonel bir destek alabilirsiniz.